Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу і може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, що не експлуатувався і не має потертостей, вм'ятин і тріщин, у покупки збережений товарний вид, споживчі властивості, маркування виробника не ушкоджена, збережені всі аксесуари, документація, що входять в комплектацію товару, і не порушена їх упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки. * - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновні пошкодження (правильне розтин картонної упаковки її порушенням не є). Для повернення Покупець повинен пред'явити: а) Паспорт б) Документи на покупку вироби в) Власне товар г) Оригінальну заводську упаковку Обміну та поверненню не підлягають: а) товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані; б) товари, що не підлягають обміну відповідно до "Закону про захист прав споживачів" Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ проводиться при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, заяви про повернення або обмін. Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Повернути придбаний товар, а також здійснити обмін можна: а) в одному з відділень Нової пошти або тієї служби доставки, якою Ви скористалися для отримання товару. б) на точці самовивозу продукції.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.